- idUS
- Listar por autor
Listar por autor "Guillén Gámez, Francisco D"
Mostrando ítems 1-5 de 5
-
Artículo
Competencias digitales de estudiantes universitarios: creación de un modelo causal desde un enfoque PLS-SEM
Cabero Almenara, Julio; Gutiérrez Castillo, Juan Jesús; Guillén Gámez, Francisco D; Gaete Bravo, Alejandra F (United Academic Journals, 2022)Actualmente, estamos en una situación de tránsito en la manera de impartir docencia, provocado por el CoVId-19. En muy ...
-
Artículo
Diferential Analysis of the Years of Experience of Higher Education Teachers, their Digital Competence and use of Digital Resources: Comparative Research Methods
Guillén Gámez, Francisco D; Cabero Almenara, Julio; Llorente Cejudo, María del Carmen; Palacios Rodríguez, Antonio de Padua (Springer Science and Business Media LLC, 2021)This study compares the level of digital competence of Spanish higher education teachers in the use of three types of ICT ...
-
Artículo
Digital Competence of university students with disabilities and factors that determine it. A descriptive, inferential and multivariate study
Cabero Almenara, Julio; Gutiérrez Castillo, Juan Jesús; Palacios Rodríguez, Antonio de Padua; Guillén Gámez, Francisco D (Springer, 2022)Taking into account that 15% of the world population suffers from some type of disability, few investigations have been ...
-
Artículo
Formación del profesorado universitario en competencia digital: análisis con métodos de investigación correlacionales y comparativos
Guillén Gámez, Francisco D; Ruiz Palmero, Julio; Palacios Rodríguez, Antonio de Padua; Martín Párraga, Lorena (Universidad de Cádiz, 2021)La crisis mundial provocada por la actual pandemia de la COVID19 ha situado el proceso de enseñanza-aprendizaje a distancia ...
-
Artículo
Teachers' digital competence to assist students with functional diversity: Identification of factors through logistic regression methods
Cabero Almenara, Julio; Guillén Gámez, Francisco D; Ruiz Palmero, Julio; Palacios Rodríguez, Antonio de Padua (John Wiley & Sons Ltd on behalf of British Educational Research Association, 2022)We are experiencing a serious health crisis due to COVID-19 that has a major impact on the field of education. The educational ...